Centrum Szkoleń JM



Centrum Szkoleń JM

Ukończyłam pedagogikę resocjalizacyjną, studia podyplomowe w zakresie Organizacji i Zarządzania w Pomocy Społecznej.
Jestem osobą z bardzo dużym doświadczeniem praktycznym z zakresu pracy socjalnej, przemocy w rodzinie, pracy z trudnym klientem, które zdobyłam jako:
- wieloletni pracownik socjalny i specjalista pracy socjalnej
- wieloletni Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej
- wieloletni przewodniczący Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
- wieloletni Przewodniczący Zespołu Interdyscyplinarnego
- wieloletni trener szkoleniowiec
Posiadam doświadczenie w pracy w telefonie interwencji kryzysowej jak i Środowiskowym Domu Samopomocy dla osób chorych psychicznie.
Ukończyłam Szkołę Animatorów Profilaktyki uzyskując tytuł Animatora Profilaktyki Środowiskowej, szkolenie z interwencji kryzysowej, mediacji rodzinnych oraz liczne szkolenia z pracy socjalnej, przemocy w rodzinie, wykluczenia społecznego.
Jestem pragmatykiem z poczuciem humoru i wizją niesienia pomocy, dzielę się wiedzą z tymi, którzy chcą ją posiąść.

Centrum Szkoleń JM działa właśnie po to, aby dzielić się z Wami wiedzą i doświadczeniem, aby praca z ludźmi była zawsze profesjonalna.

Przeprowadzam profesjonalne i praktyczne szkolenia dla sektora pomocy społecznej z uwzględnieniem ciągle zmieniającego się prawa


Zapraszam do współpracy: Centrum Szkoleń JM Joanna Myślińska 

Chcesz profesjonalnie i praktycznie przeszkolić pracowników, zadzwoń 600 231 528, 77 413 76 85 lub napisz maila: joanna.mys@gmail.com

Każdą ofertę dostosowuję do potrzeb i możliwości klienta :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Gdańsk - moje miasto

Rozwój osobisty